.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70 کالای ایرانی مشمول تعرفه ترجیحی

کاردار سفارت ایران در ازبکستان با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه توانمندی های ایران در اکسپوی تاشکند اظهار داشت: 70 کالای ایرانی در ازبکستان مشمول تعرفه ترجیحی می شوند.

مجید صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی تاشکند در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر افزود: مایه سرافزاری است که گروه تجاری ایران به صورت متمرکز در اکسپوی تاشکند حضور یافته و مایه مباهات تجار ازبکی شدند.
وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی در بحث تعرفه ترجیحی کالاهای ایرانی در ازبکستان وجود داشته که درصدد رفع این موانع برای توسعه صادرات هستیم.

کاردار سفارت ایران در ازبکستان با اشاره به اینکه هم اکنون 27 کالا در ازبکستان مشمول تعرفه ترجیحی می شوند، تصریح کرد: قصد داریم با مذاکرات با مسئولان ازبکی این تعداد کالاهای ترجیحی را به 70 مورد افزایش دهیم.

صادقی با بیان اینکه تلاش اتحادیه صادرکنندگان مازندران و اتاق بازرگانی استان در برگزاری موفق اکسپوی ازبکستان قابل ستایش است، یادآور شد: این مهم گامی برای برگزاری نمایشگاه های منظم و براساس برنامه برای ارتقاء توانمندی تجاردو کشور خواهد شد.

وی با اعلام این مهم که سفارت حداکثر تلاش خود را برای رفع موانع گمرکی تجار ایرانی به کار خواهد گرفت، افزود: هم اکنون بازار ازبکستان در سیطره چینی ها، روس ها و ترک ها بوده که باید تجار ایرانی زمینه حضور خود را در این بازار فراهم کنند.

احمد اصغری، نائب رئیس اتاق اکو ایران نیز در حاشیه این بازدید از تلاش ها و همکاری های سفیر ایران در ازبکستان قدردانی کرد و افزود: برگزاری موفق نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان مرهون تلاش های مسئولین ایران در سفارت ازبکستان، وزارت خارجه، معاونت برنامه ریزی و مدیرکل اقتصادی استانداری، سازمان بازرگانی و اتحادیه صادرکنندگان مازندران است.

وی همچنین از تلاش های بی دریغ استاندار مازندران برای برگزاری هر چه مناسب تر اکسپوی ازبکستان قدردانی کرد.
نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران که با محوریت مازندران در اکسپوی ازبکستان برگزار شده تا ساعاتی دیگر به کار خود پایان خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.